Heldöd


Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.4, slutartid 1/200 och ISO 100


Blir inte mycket gjort under dessa dagar alls. Känns bara bra att timmarna flyger iväg för jag har verkligen ingenting att göra, jag vet inte ens vad man ska göra när man är sjuk? Alls. Jag mår bara sämre av att vara såhär rastlös. Fick lite sovsällskap inatt vilket kanske inte var världens smartaste idé, och jag vaknade även med en ännu värre hals idag. Hostan är tack och lov bättre.

Ska försöka styra upp bloggen lite. Känns som det är alldeles för lite foto och alldeles för mycket.. vardagsskit. Ska krya på mig lite också, så ni får ha det så bra tills vi hörs igen. Puss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life