Onsdagskväll




Denna bild beskriver kvällens utseende. Jätteintressant. Jag ska snart knalla ut på en promenad med min pojke, om han svarar snart. I övrigt sitter jag mest och gör ingenting, förtjänar en massa sådant faktiskt. Skrev mitt förhoppnings vis sista mattetal idag, med en fet betoning på förhoppningsvis. Hade som sagt nationella i matte B och det kändes inte alls bra.

Skickar in min sista uppgift för detta läsår imorgon, och ska försöka blogga lite bättre. Tar kameran med mig ikväll så har förmodligen lite att isa er imorgon!




Kommentarer


Postat av: Clara

Hej gör du designers åt andra? :)

Jätte fin blogg!


2012-05-23 @ 18:51:48
URL: http://fangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life