Ölands solnedgång


Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 11, slutartid 1/3200 och ISO 100


Slänger in ett snabbt hej även fast jag egentligen inte har tid. Min andra praktikdag har varit jättebra hittills, har fortsatt jobba på produktbladet och har även följt med och hämta och lämna lite grejer hos en kund samt redigerat bilder. Trivs rätt bra med andra ord.

Åt lunch tillsammans med Joel på McDonalds, men var duktig att ta morötter istället för pommes och drack Sprite zero, sedan att Joel satt och tryckte in pommes i ansiktet på mig för att han vet att jag egentligen vill ha behöver vi ju inte nämna.

Är inte hemma förrän runt halv sju/sju ikväll men ska försöka slänga in ett inlägg lite senare. Pusshej!




Kommentarer


Postat av: L I N D A S S P H O T O

Åh vilken fin bild! :)


2012-01-17 @ 15:50:53
URL: http://lindassphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life