Gulaschsoppa à la Ekströms





God.. middag. Insåg jag nu. Klockan är redan 12?? Jag klarade mig i alla fall rätt okej inatt och fick sova mycket, dock drabbar dessa hemska hostattacker mig fortfarande men jag känner mig lite piggare idag. Inte alls lika förkyld heller, men däremot är jag jättesvag och min yrsel kommer och går. Äh, man kan inte få allt här i livet.

Har fått i mig lite soppa och tänkte nu hoppa in i duschen och fräscha till mig, om jag inte blir värre tar jag bussen in till Youthhood lite senare och håller tummarna för att jag blir ännu bättre tills imorgon. Saknar skolan faktiskt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life