Tacos i mängder



Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.4, slutartid 1/250 och ISO 100


Slänger upp två bilder på min middag de två senaste dagarna och säger hej, så hej! Åkte som sagt in till stan och mötte upp mamma, tog en fika och sedan var det dags att knalla till kiropraktorn. Ska börja gå på en 6-veckors behandling då jag tar mig dit 2 gånger per vecka medan hon knäcker och knakar i min rygg. Hoppas verkligen att det funkar.

Kom hem för ett tag sedan och har varit ute och fotat med Veronica och ska nu fota vidare fast inomhus. Så vi hörs lite senare!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life