Frukost på sängen





Jag orkade aldrig blogga igår, men jag hade en bra sista dag på praktiken. Åt lunch med Isabell och Frida på Hellmans och sedan bjöds det på storfika just på grund av att det var min sista dag. Tog mig sedan hemåt och efter ett tag kom Joel hit i ungefär en timme och resten av kvällen tillbringade jag med Supernatural.

Anton fyllde år igår, så stort grattis till honom igen, och eftersom han tillbringade kvällen ute på krogen med vänner så kom han hit vid ett och sov här. Nu har jag varit gullig och gjort lite frukost, vilket jag i princip alltid gör. Ikväll ska jag i alla fall fira honom, laga mat åt honom samt ge honom min present. Längtar efter hans reaktion!




Kommentarer


Postat av: Ellinor plamboeck

Hej, Superfin blogg och superfin design verkligen! Tänkte höra om du har lust och hjälpa mig med en ny blogg, för tyckte du hade sån himla fin! Sen har du ju även (.se) och inte (blogg.se) du förstår. Om du kunde hjälpa mig med det, om du har lust. Min nuvarande blogg är Ellinorplamboeck.myshowroom.se Kram


2012-02-04 @ 12:49:31
URL: http://ellinorplamboeck.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life