Grattis mamma!




Halu! Täntke börja med att säga att jag har en assnygg design i huvudet som jag vill börja leka med. Känner att det inte riktigt är jag som det ser ut nu. Annars har skolan den här veckan varit ganska okej, det var länge sedan jag skrattade såhär mycket som jag gjort. Haft foto hela dagen förutom en timmes studiebesök på en reklambyrå, och vi har gått igenom ljus plus att vi fick en liten övning. Har en massa bilder på världens finaste Isabell och Jessica nu! Hihi.

Mamma fyller 45 idag, så stort grattis till henne! Hon fick en liten ljusuppsättning av mig och Veronica, och idag blir det tårta med familjen + mormor och morfar. Ikväll blir det ännu en fet promenad och sedan Robinson och designfix, är ledig imorgon eftersom vi får göra fotouppgiften hemma!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life