Rookiefestivalen




Måste börja med att säga att hela detta år kommer bli hur bra som helst just för att jag har foto hela torsdag och fredag. Vi har rockfotografen Emma Svensson som lärare vilket är en hur stor fördel som helst ska jag säga er.

Vi har hittills åkt på en roadtrip runt om i Skåne som ni vet, Sofia och Jessica från fotogruppen fick följa med Emma att fota Håkan Juholt förra torsdagen och imorgon har några av oss möjlighet att få följa med henne upp till Stockholm då hon ska ha en studioplåtning för Puma samt att vi kan få festfotografera på en Weekdayfest/nya invigningen av Hugo Boss-butiken på Stureplan och sedan sova i hennes lägenhet och åka tillbaka med henne till skolan på fredag förmiddag. Alltså fattar ni hur awesome detta är? Och kommer bli?



Hon kom också med ett förslag att få följa med hennes assistent till Rookiefestivalen i Hultsfred den 28-29 oktober där bland annat Kapten Röd och Newkid kommer uppträdda. Jag, Pernilla och kanske Nathalie ska dit, och jag ser fram emot det huuuur mycket som helst! Det Emma behöver hjälp med är att fota besökare i rockfotostudion de kommer rigga upp på området, och utöver vårt schema kommer vi få fota hur mycket annat vi vill. Dessutom är det bara maten som kommer kosta något.

Alltså ni fattar inte hur glaaad jag är. Tänkte bara berätta det för er. Hur bra jag har det torsdagar och fredagar. Och berätta att det förmodligen kommer dyka upp en hel del festival-bilder här sedan!




Kommentarer


Postat av: Anton

Ha så kul gumman :)


2011-10-12 @ 21:30:06

Postat av: Rebecka'

JÄTTEFIN BLOGG! :)



Hoppas att du får en fortsatt bra Onsdag. kram


2011-10-12 @ 21:48:52
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/

Postat av: Gossanfoto

Sv: Nu har jag lagt till dig!

Kram!


2011-10-12 @ 21:54:14
URL: http://gossanfoto.blogg.se/

Postat av: Rebecka'

sv: hur är det med dej idag då? :)


2011-10-12 @ 21:55:51
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/

Postat av: Artan

Checka de nya bilderna med Marcus Price och Näääk på hemsidan!


2011-10-12 @ 22:11:14
URL: http://artanart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life