utvärderingar och nationella





Här får ni två bilder som vi använder till ett projekt, de är tagna av Isabell och redigerade av mig. Sitter just nu i skolan och har samhäll och det verkar som att jag lär få jobba med annat eftersom jag redan är klar. Lutar åt att sluta tidigare men eftersom jag ska ner till stan med Veronica efter skolan så gör det ingen nytta för min del.

Nationella gick asdåligt, det var inte särskilt svårt eller så men jag bara fastnade och håller tummarna för att jag får G i alla fall. Jag ör hur hungrig som helst och min huvudvärk ger sig inte riktigt. Nice. Nu ska jag börja jobba, hörs ikväll.




Kommentarer


Postat av: Barbie

hihihihi fina bilder och blogg <3


2011-05-18 @ 15:02:59

Postat av: Ken /

Hihihihi jag med <3


2011-05-19 @ 11:23:53

Postat av: Shelly

Och jag!


2011-05-19 @ 11:24:12

Postat av: Skipper /

Och jaaaaaaag! <3


2011-05-19 @ 11:24:26

Postat av: Jennifer Victoria

Vad är det för projekt? Och förresten så tycker jag verkligen om bilderna, och alla de andra bilderna i den här bloggen.


2011-05-19 @ 12:20:12
URL: http://ingenexistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life