mys på vallarna








Jag har tillbringat dagen på vallarna med Kajsa och en massa fika och behövligt snack. Tänkte blogga innan jag åkte men det blev stressigt så jag hann inte. Här får ni en bunt med bilder om dagen i alla fall. Jag kom nyss hem med en huvudvärk och ska nog få i mig lite mat innan jag drar ut och sringer en runda.

Ikväll ska jag kolla på film och äta underbart god glass och hoppas på att dagen imorgon inte blir så händelselös. Jag har inte ens något att plugga liksom. Känns underbart bra att jag är ledig i alla fall, så håller tummarna för att det är fint väder och mindre blåsigt så att jag kan sola. Om Veronica ska till skolan blir det kanske en sväng in till staden också, behöver short till avslutningen. Jag har dessutom räknat ut att jag endast har en vecka kvar i skolan. Helt sjukt!




Kommentarer


Postat av: Emelie larsson

gud vilka fina bildet och btw fin blogg med kramkram


2011-05-25 @ 01:45:45
URL: http://selenagomezfanblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life