greenguy



Fotografering: Jag / Modell: Anton Hansen
Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm  @ f/1.4 - s1/4000 - ISO100

Hello! Sista samhällslektionen blev ganska händelselös eftersom jag är klar med precis allting i alla ämnen, så egentligen fick jag alltså sluta tidigare. Vid halv fyra gick jag och mötte Veronica och gick och åt innan jag hann få med mig en bikinibh, en blus till avslutningen och en solbränna med mig hem. På väg till bussen fick jag världens svimfärdig-känsla och blev kallsvettig, yr, svag och helt skakis. Det var väldigt obehagligt men blev bättre när jag kom hem.

Nu sitter den fina killen på bilden bredvid mig och vi ska ta tag i hans blogg. Skippar springturen ikväll med tanke på mitt mående och håller tummarna för att det inte håller i sig särskilt länge till.




Kommentarer


Postat av: Lovisa

gillar din header, den är jätte fin! ^^


2011-05-19 @ 00:53:29
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life