argumenterande muntlig framställning




Har just ätit och sitter nu och väntar på att svenskan ska börja igen.
Vi håller på med en argumenterande muntlig framställning som vi ska strukturera upp i sju punkter, jag valde abort och det är lite halvsvårt. Vet inte vad jag ska ha för fler för- och motargument eftersom det liksom blir så upprepande hela tiden.

I alla fall så har vi religion sen och den börjar ett, efter det blir det utvecklingssamtal. Nu ska jag fixa en grej på Veronicas blogg och hålla tummarna för att min hemska yrsel försvinner.




Kommentarer


Postat av: Anton

Var jag som tog bilden :D


2011-03-01 @ 14:36:42
URL: http://antonhansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life