söndagssnack




Inte haft tid att blogga idag alls,
vaknade vid halv ett och låg kvar till ett innan jag kom på att jag faktiskt måste upp. Har nu sminkat mig och fixat håret och gjort mig i ordning och inväntar Joel som kommer om en timme ungefär. Vid sju skjutsar mamma oss till Kajsa där vi ska grilla med lite härligt folk och innan dess ska jag hinna packa ner allt jag ska ha med mig både tills ikväll och tills imorgon eftersom jag ska iväg några nätter.

Bloggar kanske innan vi åker, annars när jag kommer hem igen, puss!

Edit: Juste, fick en fråga av Sandra som undrade om det var jag som bestämde hur brudparet skulle stå - och ja, det var det. De ställde sig egentligen bara bredvid varandra och sen utgick jag efter det ju mer idéer jag fick under fotograferingen typ.

Ägnar också mina tankar åt de döda i Norge, helt sjukt det som hänt.





Kommentarer


Postat av: alice

Åh så fin du är!



sv: haha okej! jag fotar också med en canon 1000D :)



en fråga bara, står att du hjärna hjälper till ifall men har en fråga angående design och grejer.

Jag har ett jättestort problem.

För jag var inne på designadinblogg.se för någon dag sedan, grejen var det att jag skulle byta duvet det där på kommentarsfälten. Där det står Namn,epostadress m.m.

och på något sett lyckades jag få bort så nu när någon kommenterar på min blogg och skriver sitt bloggnamn så kan jag inte komma in på den bloggen, eller alltså, när någon kommenterar så kan man ju klicka på deras namn, och då kommer man direkt in dit.



och jag har dubbelkollat att allt står med i kodmallen och allt, men det funkar ändå inte.



Om du förstod vad jag menade, så har du något tips? :) skulle vara jätte tacksam för svar, kram!♥


2011-07-24 @ 15:46:40
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

Postat av: ~ƒαтιмαѕωαяу ♥

skit fin hårfärg:)


2011-07-24 @ 15:57:26
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Postat av: lollo

titta gärna in på min blogg http://iiblandundrarman.blogg.se :)


2011-07-24 @ 16:43:16
URL: http://iiblandundrarman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life