långpromenad och filmtittande




Vid tio fick jag för mig att gå ut och gå,
så jag och Veronica stoppade in hörlurarna i öronen och hoppade i skorna och knallade runt 3,5 km. Nu ska vi se på film och sedan ska jag redigera lite bilder från Antons och min lilla promenad igår, om jag inte somnar vill säga. Imorgon var tanken att måla med mamma men vädret ska tydligen inte bli så bra, så antar att pappa skjuter upp det. Bestämt att fota Veronica i alla fall, så har i alla fall lite nya bilder på lager. Puss och godnatt!




Kommentarer


Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh, tusen tack :D


2011-07-14 @ 01:31:10
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life