godkväll och godnatt




Spenderade som sagt dagen på stan med mamma och Veronica,
var hur trött som helst när jag kom innan för dörren och har haft ont i magen och varit på dåligt humör med mycket tankar i huvudet så har inte orkat sitta här över huvud taget. Magen är inte bättre än men känner mig skyldig till att skriva några rader åt er i alla fall. Kollade på Sucker Punch förut med Veronica, en väldigt skum film faktiskt och slutet gjorde en ju bara ännu mer förvirrad.

Nu har jag tillbringat senaste halvtimmen åt att läsa lite fotobloggar
och tips på hur och vad man ska tänka på när man fotar bröllop, the big day imorgon ju. Känner mig inte särskilt nervös nu och jag kan väl inte annat än hoppas på att jag lyckas knäppa bilder vid rätt tilfälle och få så pass skarpa bilder som möjligt. Laddat batteriet, tömt minneskortet och packat ner objektiven, så jag är i stort sett redo. Håller tummarna för att vädret håller i sig så att vi kan fota innan... Nu ska jag se på tv och sova, godnatt.




Kommentarer


Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES

sv: tusen tack! =)



goooott det ser ut!!


2011-07-15 @ 22:39:39
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life