by the roadside




Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.4, slutartid 1/400 och ISO 100


Bjuder på en bild ifrån i tisdags och slänger in mitt sista inlägg för ikväll.
Anton kom hit för någon timme sedan och nu kollar vi på film. Jag är sjuuukt sugen på en fet chipspåse och önskar jag kunde få hit en med tankekraft, fast jag har börjat mitt nya liv, eller försöker i alla fall, så det är väl lika bra. Det regnar som satan och jag håller tummarna för att molnen öppnar upp sig tills imorgon eftersom jag ska till stan då.




Kommentarer


Postat av: linda

snygg blogg!:)


2011-07-14 @ 23:01:54
URL: http://ogonblickinorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life