Gårkvällen










Jag hann aldrig blogga igår, var i full gång hela dagen med förberedelser inför kvällen. Jag bakade tårta, tände ljus i hela mitt rum och i köket, fixade fruktcocktail med glass, bakade pizza plus att vi slängde i oss chips och en massa godis. Eftersom Anton fyller på torsdag så firade jag honom igår kväll med en liten överraskning, alltså allt de ovanstående, och vi hade en bra kväll och han uppskattade det! :)

Nu ska jag börja plugga, mår inte sådär jätte bra men jag börjar bli van nu. Vi hörs senare.




Kommentarer


Postat av: elina

gud vilken fin blogg du har :) allt bra med dig idag ? ^^ kram


2011-01-30 @ 15:58:30
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life