Mitt 2010


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det gjorde jag.

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag kommer bara ihåg ett av dem och nej det höll jag inte.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

Dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov.

Vilka länder besökte du?
Bara Sverige..

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Jag vet inte. Det finns nog något.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
25 mars och 12 juni. De enda som kommer upp i huvudet nu.



Vad var din största framgång 2010?
Mina betyg och att jag kom in på LBS. Jag tror också att jag insett att jag är bättre än vad jag förväntat mig när det gäller vissa saker.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
I somras mådde jag dåligt en hel del vilket ledde till besök hos läkaren. Annars smågrejer.

Bästa köpet?
Jag vet inte. Måste nog säga julklappen till Anton som bestod av 2,3 kg ballerinakakor.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder like always.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja absolut. Kärlek, vänner och familj.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Gubben i lådan (De flesta Daniel Adams-Ray låtar faktiskt) och Waka Waka.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare men ändå har jag nog aldrig mått så bra de stunder jag mått bra.

Vad önskar du att du gjort mer?
Använt huvudet och tänkt mig för. Och ätit.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänk på saker som jag ändå inte kan ändra på.

Hur tillbringade du julen?
Med familjen.

Blev du kär i år?
Ja.

Favoritprogram på TV?

Desperate Housewives och Gossip Girl.



Bästa boken du läste i år?
Jag tror inte jag läst någon bok i år...

Största musikaliska upptäckten?
Jag vet inte. A Day To Remember och Daniel Adams-Ray.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ny kamera!

Något du önskade dig men inte fick?
Högtalare till min iPod.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Firades av familjen på morgonen/eftermiddagen och av Kalle på kvällen. Dagen efter kom mina fina vänner och firade mig och några dagar efter firade Emma och Jennie mig.



Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja det finns det väl alltid.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Jag vet aldrig vad jag ska svara på den här frågan.

Vad fick dig att må bra?
Anton, familj, vänner, uppmuntringar och komplimanger.



Vilken kändis var du mest sugen på?
Jag vet faktiskt inte.

De bästa nya människorna du träffade?
Joel, Oscar, Isabell och Jessica just för att jag lärt känna dem mest. Träffat en massa andra också.

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Man lär sig av sina misstag och med det sagt tror jag att allt bara kan bli bättre.

+

Hur har året 2010 varit för dig? Som en berg- och dalbana
Bättre än förra året? Jag vet inte. Jag tror det. Fast ändå inte.
Har du träffat några nya vänner? Ja! :)
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010?
Har du flyttat under år 2010? Nope.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Absolut.
Hur har din kärlek varit 2010? Började kasst, sen blev det värre och nu är den bäst.
Har du varit kär? Ja.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja.
Har du gjort någonting du ångrar? Ja.
Har du skämt ut dig? Ja det har jag säkert.
Har du ljugit för en vän? Ja.
Har du varit ute en hel natt? Nej jag tror inte det.
Har du blivit tagen av polisen? Vi blev stoppade på midsommar. Haha.
Vilken skola går du på? LBS
Har någon varit elak mot dig i skolan? Ja Oscar är en mobbare.
Hatar du någon i din skola? Nej.
Har du haft alla rätt på ett prov? Ja det har jag nog.
Har du förlorat en vän? Nej det tror jag inte.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Nej.
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej.
Har du ljugit för en bästavän? Nej.
Har du många killkompisar? Ja.
Har du ljugit för dina föräldrar? Ja.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja.
Har dina föräldrar ljugit för dig? Det tror jag inte.
Har du varit full? Ja.





Kommentarer


Postat av: isabell

Åh lilla hjärtis vad fin du är!


2011-01-02 @ 21:25:35

Postat av: :D

desperate housewifes ägeeeeeeeer :D


2011-01-11 @ 22:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life