Kajsamineur gästbloggar


hej alla freak!
idag har jag och alexandra sjungit lipps, jag vann hela tiden, såklart <3 alexandra är inte bra på att sjunga, och jag är asbra. men jag sa det innan vi började, men hon sa att hon ville spela mot mig ändå.. och här sitter vi (jag) alexandra sitter nog i skafferiet och grinar.. hon blev sur över att hon förlorade hela tiden... men livet är tufft.. snart så kommer alexandras gosar hit. vi ska spela poker som jag ska kötta sönder alla i, för jag är bäst! och alexandra har godis hemma, det är ganska gott <3 ska nog äta lite sen.. eller nu ! vi hörs <3 hejdå mina fina älsklingar<3 saknar er <3 nin är så fina<3 skulle göra allt för att få träffa er snart <3 miss u <3





Kommentarer


Postat av: J U L I A

Hur tar man lösenord på ett inlägg? :)


2011-01-08 @ 11:50:53
URL: http://maxphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life