God.... eftermiddag?





Halsbandet jag fick av Anton.

Jag låg och smsade till ett igår framför Desperate Housewives och somnade runt kvart över. Jag som hade bestämt att lägga mig tidigt. I alla fall så väckte mamma mig kvart i ett och jag inser att jag sovit 11½ timme inatt! Jag tror det behövdes.

Jag har världens blåmärke på låret sen i fredags som gör sjukt ont, och så har jag ont i hela käften på grund av min jävla tandställning. Plus det mår jag illa. Gick inte upp förrän 2 och nu har jag duschat och ska nog gå och lägga mig igen eftersom den här dagen nog blir lika värdelös som gårdagen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life