3. Mina föräldrar


Min mamma heter Carola och är 43 år gammal. Hon är nog världens mest omtänksammaste person och jag kommer nog aldrig hitta någon annan person som bryr sig så mycket om andra än vad hon gör. Bortsett från att hon är världens bästa mamma, så är hon väldigt lik mig. Eller, det är väl jag som är lik henne, jag har fått min klumpighet från henne och vi är lika galna.

Hon jobbar natt på larmcentralen och när hon inte gör det så städar hon eller bakar. Haha. Även om hon kan vara pinsam och världens jobbigaste så uppskattar jag allt hon gör för mig.

Min pappa heter Anders och fyller 47 nu i februari. Han är också såklart världens bästa pappa, och jag från honom har jag fått mitt temperament och mitt förmåga att bli väldigt lätt irriterad. Tycker lite synd om honom som får leva med 3 jobbiga tjejer varje dag, haha.

Han jobbar som IT-samordnare och bildredigerare på Sörmlands museum och det är även tack vare honom jag fått mitt fotointresse. Han är utbildad fotograf och har lärt mig väldigt mycket av det jag kan idag :)




Kommentarer


Postat av: Viktorija

Din design påminner väldigt mycket om min jag hade innan! Riktigt snygg må jag säga :P

Kram


2011-01-23 @ 15:18:57
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/

Postat av: fandango - foto och annat trams

Du har en grymt snygg header måste jag säga!


2011-01-23 @ 16:01:07
URL: http://fandango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life