Profilval?


Slutat nu och den här dagen har varit helt värdelös och jag hade lika gärna kunnat vara hemma. Planerade lite med Isabell, Sofia och Frida inför nästa projekt vi ska börja med och hjälpte även Marcus, Sebastian och Elin att fota. Det är typ det jag gjort idag sedan 08.20 imorse. Jobbat med fördjupningsuppgiften också men annars har jag inte gjort något alls. Värdelöst.

Vår rektor kom nyss in och berättade om profilvalen till hösten som ska lämnas in. Jag ska välja Foto som förstahandsval men mitt andrahandsval är jag osäker på. Antingen Journalistik & Samhäll eller Webbproduktion. Jag är grymt intresserad av att utveckla mig och lära mig massor inom webbdesign, men ändå så vill jag verkligen lära mig skriva bättre och eftersom jag har tankar om att skriva i framtiden känns det också som ett bra val. Psykologi A får jag dessutom också läsa men Svenska C består av plugg så jag vet inte. Jobbigt.

Min rygg dödar mig och jag har ont i både huvud och mage, ska hem och plugga lite och sedan ska jag bara sova. Förlåt för bildlösheten.




Kommentarer


Postat av: jessica

fin blogg! :)


2011-02-28 @ 15:26:10
URL: http://baastavanner.blogg.se/

Postat av: Johanna

Har du ett bra självförtroende? (läs inlägg)


2011-02-28 @ 18:10:53
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life