Hello Sunshine


Känner mig grymt snygg och fräsch just nu, verkligen. Sitter framför min systers dator i vardagsrummet med ett helvete till hår i min mysiga morgonrock och försöker plugga in lite engelska trots att min huvudvärk i stort sett är det enda som tar plats i huvudet just nu. Jag blev alltså hemma idag, men känner att det är ganska okej med tanke på att vi skulle haft någon hälsodag då jag alltså inte missar så mycket.

Har fått för mig att jag mår jätte bra och ska ägna hela dagen åt att plugga, tänkte göra klart sedlarna i median, kolla igenom religionsfrågorna till imorgon då jag har två kvar, göra klart Case 1 i samhällen, plugga lite till matteprovet jag missade i fredags och som sagt plugga till engelskaprovet som är på torsdag. In my ass typ.

En positiv sak är ju att vi är lediga onsdag - fredag nästa vecka vilket innebär längre lov och därför tänkte jag försöka bita ihop och sådär den här veckan. Men äh. Vad mycket skol-snack det blev nu förresten.... Och bara för det ska jag återgå till pluggandet och sedan slänga i mig lite nudlar. Vi hörs ikväll.

Hoppas förresten ni har överseende med bloggandet och den otroligt sega designen. Jag har faktiskt saker att skriva om men jag har bara ingen ork just nu.






Kommentarer


Postat av: FELICIATENGMO

Varför vill du så gärna tycka om kaffe? :) det är ju inte direkt nyttigt eller något sånt, hihi :)


2011-02-23 @ 15:49:16
URL: http://feliciatengmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life