Myskväll




Filmen vi såg igår var förvånansvärt bra, verkligen. Inte min typ av film över huvud taget och Anton frågade hela tiden "Är den bra?" "Vad tycker du hittills?" "Säkert att du vill se?" och trodde knappt på mig när jag sa att tyckte om den. Vi gick i kylan och köpte alldeles för mycket godis och sedan hämtade Antons pappa oss efter filmen. Vi gjorde i princip ingenting igår kväll, somnade vid 12 och sedan vakande jag 12 timmar senare. Herregud.

Idag ska jag försöka städa och plugga lite, men först ska jag få något i magen.




Kommentarer


Postat av: Sofia

OMG ALEXANDRA!

VAR KAN MAN KÖPA HALLONMUMRIKAR? :o

bästa godiset ever!!!


2011-12-11 @ 16:35:55
URL: http://honmedkatterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life