Visste du?




Jag har varit/är allergisk mot myggor.
Kanske låter helt sjukt, men mina myggbett, framförallt när jag var liten, blev bokstavligt talat 5 gånger bredare än ett vanligt och oftast jättehårt. Mina myggbett svullnade alltså upp rätt rejält och jag tillbringade en hel del på sjukhus under vissa somrar. Nu för tiden är det rätt okej, vissa blir lika stora som när jag var mindre men jag slipper sjukhusbesök varannan vecka i alla fall.

Jag har varit med i en bilkrock.
Eller ja, det var en onykter moppeförare som körde på fel sida i en kurva där mamma, jag och Veronica kom körandes, vilket gjorde att han körde in i oss och flög upp på motorhuven. Hans kompis var också med med drog iväg, och killen som körde in i oss klarade sig men lyckades också smita efter ett tag. Det var rätt läskigt och jag tror jag var runt 12-13 år då.

Mitt favoritdjur är grodor.
Tror jag var runt 8-9 när jag just fastnade för grodor, och jag kommer ihåg att när vi flyttade hit (då jag var 9) så hade jag tavlor på färgglada grodor på väggarna, en massa grodporslins skulpturer eller vad man ska säga på hyllor och möbler, och jag hade även grodgosedjur. Nu är jag väl inte lika förtjust i dem men skulle fortfarande säga att de är mitt favoritdjur, och jag gillar fortfarande att ha skulpturerna framme och sådär.





Kommentarer


Postat av: johanna

fin blogg :)

ha en bra kväll!

kram ♥


2011-08-14 @ 18:05:54
URL: http://johannaahlstrand.blogg.se/

Postat av: LOVISA

vad jobbigt, det där med myggbetten. Myggen är ju överallt nu på sommaren :/


2011-08-14 @ 20:50:30
URL: http://lovisaa.blogg.se/

Postat av: Lina

sv: för den är verkligen jättefin!


2011-08-15 @ 16:33:05
URL: http://watchtv.blogg.se/

Postat av: Lina Holgersson

Hej!

Ville bara tipsa lite om det senaste i min blogg ;)

Har 2st tävlingar uppe. En där du kan vinna en freebra och den där jag tävlar ut 15st kitt från stockholmsgruppen cosmetics med bodylotion och ansiktscreme.

Sedan har jag också lagt upp en kampanjkod till mina läsare ifall ni vill beställa en mjukisdress från inOne ;)



Pussar & kramar //Lina Holgersson <3


2011-08-16 @ 16:45:00
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life