lilla morris #2



Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.4, slutartid 1/30 och ISO 100


Hej! Nu är jag hemkommen efter tre hur bra dagar som helst. Mötte upp Kajsa i måndagskväll och det blev donken, en massa film och Ben & Jerrys innan vi la oss på kudden. I går drog vi ner på stan eftersom jag skulle möta upp mamma, pappa och Veronica angående bank- och idkort. Fick med mig en klänning hem också! Sedan åt vi Mc Donald's igen, haha, och åkte sedan till Elsa och vidare till hennes nya lägenhet innan vi bestämde oss för att ta nästa bästa buss till Jogersö där vi tillbringade några timmar innan vi drog hem igen.

Idag har Kajsa och jag tillbringat dagen på Jogersö och nu är jag äntligen hemma. Är helt slut verkligen och har bränt sönder hela min stackars rygg. Ska ligga och dö hela kvällen och börjar leva imorgon igen. Puss!




Kommentarer


Postat av: yo

wow snygg!


2011-08-04 @ 00:21:45
URL: http://yosirinan.blogg.se/

Postat av: Ida

Åh, vilken sötnos! Älskar den svartvita bilden :D


2011-08-04 @ 16:22:24
URL: http://canonkamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life