horses #3


Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Bländare 2.2 / Slutartid 1/4000 / ISO 100

Jag är verkligen urkass på att blogga nu för tiden. Men åkte som sagt in till stan i morse med familjen och efter 40 minuter var vi på väg hem igen. Sedan dess har jag bara legat i sängen och jag mår verkligen inte bra idag. Känns som att jag ska svimma/spy vilken sekund som helst så jag vill egentligen bara slippa den här dagen. Imorgon kommer i alla fall Joel hit, på torsdag har jag en fotografering inbokad, fredag blir det kanske stan med Veronica och resten av helgen är fortfarande oklar. Ska döda de kommande timmarna med de sista avsnitten av Greys, puss!




Kommentarer


Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med :)


2011-08-08 @ 20:51:10
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life