A big me, 70års kalas och kvällsprat




Hej! Jag har nog vunnit första pris i "sämsta bloggaren".
Igår var jag på stan med mamma och införskaffade mig ett busskort till skolan och även en kajal och tre nagellack. Sedan drog vi oss vidare till willys och handlade till Morfars present eftersom han fyller 70 idag. Joel kom några timmar igårkväll också och imorse gick jag upp 8! Helt död satte jag mig i bilen med mamma och pappa mot Norrköping. Dock blev det varken mat eller fika för min del på grund att jag hade en hemsk värk i magen, som tack och lov är borta nu.

Har precis målat naglarna och tänkte ta och fixa håret lite innan jag tar bussen in till stan tillsammans med Anton.
Vi ska käka lite och sedan ska jag fota när banden spelas och sådär. Tror det blir en rätt bra kväll och håller tummarna för att vädret håller i sig.




Kommentarer


Postat av: josefin - f o t o b l o g g

Säljer du designer? Måste bara fråga om du skulle kunna göra en design till mig? Du får självklart betalt! OM du vill så kan du väl höra av dig via mejl så kan jag skriva hur jag skulle vilja ha designen så får du sätta ett pris på det? Du behöver absolut inte om du inte vill!! kram^^


2011-08-21 @ 10:33:27
URL: http://juzzisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life