Så roligt


Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Trött.
Favoritgodis: Typ chips. Om ens det.
Är det nåt du absolut inte äter: Väldigt mycket nu för tiden. 
Kläder just nu: Stor tishirt och mjukisshorts.
Musik just nu: Just nu, ingen alls.

Fisk eller badkruka: Badkruka, i alla lägen.
Saft eller alkohol: Jag hatar saft, men det känns fel att svara alkohol... så inget haha.
Hur många kuddar sover du med: 3 :)
Favoritväder: Typ, vår och fint väder med vårkänslor.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Sällskap, båt och kamera....
Spelar du nåt instrument: Nä.
Morgon- eller nattmänniska: Dagmänniska..?
Sparare eller slösare: Jag vill vara sparare, men jag måste svara slösare.
Bästa film: Typ.. jag vet inte. Söta filmer. 
Tror på liv på andra planeter: Nej jag vet inte.

Kommer du ihåg din första kärlek: Riktiga kärlek ja.
Tror du på mirakel: Det vet jag nog först när det sker.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja. 
Ser du på kärleken som ett misstag: Både ja och nej. Just nu är det perfekt.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3.
Bio eller promenad: Bio och promenad.

Är du kittlig: Typ överallt ja.
Snarkar du? Haha ja jag tror jag gör det ibland.
Stjärntecken? Vädur.
Bästa bok? Nja jag läser inte böcker.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna läsa andras tankar.
Vad vill du jobba som? Fotograf.
Chips, morötter eller godis? Chips.
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? I mitt huvud.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Mitt rum är stökigt. Resten är nog välstädat.
Gungar du på stolen? Yes.
Vad har du för mål i livet, som du vill testa på? Jag når aldrig mina mål så jag brukar inte sätta upp några.
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger.
Är du rädd för blod? Nej.
Saltar du på maten? Nej.
Gillar du att sjunga? Yepp.
Anser du att du är stark? Varken fysiskt eller psykiskt.
Brukar du sola? Ja, frågan är bara varför.
Vad gör du om du får hicka? Hickar.
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej.
Har du en besatthet? Hm.. jag måste alltid sova med en klocka i rummet?
Är du blyg? Beror på med vem eller vilka.






Kommentarer


Postat av: ZELDA & ALEXANDRA

Hej! Jag (Zelda) har fixat en ny header till vår bloggtipsarblogg och som du kan se har vi print screenat din header och satt in bland tre till bloggar. Jag hoppas det är okej, annars får du säga till!


2010-10-01 @ 11:19:09
URL: http://zeldaz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life