Love me when I'm gone


Jag har saknat min dator i skolan idag,
inte för att jag är helt datakär utan mest för att mediaproduktionlektionen blev väldigt händelselös för min del. Och dessutom var jag den enda som fick anteckna under samhällskunskapen eftersom bara jag hade block och penna... Så jag ska aldrig mer inte ta med min dator till skolan.

I alla fall så har skoldagen gått fort.
Och schemat för den här veckan är helt okej :) Mycket media-lektioner och det gillas. Nu ska jag skriva rent det vi skrev på samhällskunskapen och sen får vi se vad jag hittar på under kvällen, får se om jag orkar mig på min design, det verkar inte så just nu.*

Förresten,
vi åt potatis och pannbiff till lunch idag. Och jag är väldigt rolig ibland.
Emma: "Åh jag är proppmätt"
Jag: "Jaså?" (Emma blir aldrig mätt)
Emma: "Ja, men det var ju så mycket idag"
Jag: "Ja, de va rätt biffiga"





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life