Hosthost


Idag gick jag inte upp förns runt 7 vilket resultrerade att jag inte hann allt jag skulle hinna med. Så om 10 minuter skjutsar mamma mig till skolan eftersom jag missade bussen. Försökte få i mig frukost för 10 minuter sen, jag kunde äta två tuggor av en macka. Jag hatar att jag inte kan äta frukost, jag blir så hungrig innan lunch.

I alla fall så har jag inte sovit så bra inatt, vaknat ett antal gånger och drömt en massa. Min hals är inte bättre och jag känner mig allmänt svag och sliten. Men det blir skola för min del ändå så länge jag inte har feber. Vi hörs nog i skolan om mitt internet funkar, det gjorde nämnligen inte det igår.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life