En kurrande mage




God morgon!
Efter en jobbig natt, eller framför allt en jobbig morgon då jag vaknar runt 50 gånger seriöst. 
Bloggade aldrig mer igår, men Anton kom en sväng och vi kollade på Idol. Sedan kollade jag och Veronica på en fransk skräckfilm, ganska coolt att jag förstod lite av vad de sa när jag satt och smsa. Hängde inte riktigt med och sådär men den var lite äcklig, och det värsta var att något liknade har hänt där de nu var eftersom det fanns en massa ouppklarade fall där uppe. Lite läskigt sådär.

I alla fall, dagens planer är att fota med Emma!
Vid tre har jag lovat ut mitt objektiv till Veronica och efter fem någon gång ska jag till Anton och så sover jag där. Great. Men nu ska jag göra mig i ordning och få i mig något att äta för jag är väldigt hungrig! Hejdå :)




Kommentarer


Postat av: wanwisa

du är så fiin & din blogg med :)♥


2010-09-24 @ 13:29:00
URL: http://wanwisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life