Äntligen!


Istället för att ni skulle behöva följa Jennies råd att använda Google Chrome för att kunna läsa min blogg,
så fick jag tänka om och ja, ni ser ju resultatet :) Hiss eller diss? Jag blev nöjd! (:
Som ni kanske ser så är det en tom liten cirkel där uppe, där kommer sedan "överraskningen" när jag är klar med den. Undra om det är någon som har någon aning om vad jag håller på med hmmm.
Tryck F5 om det ser konstigt ut, och släng in en kommentar om det är helt kaos någonstans.

Med detta sagt så är jag tillbaka.
Nu ska jag blogga så det skriker om det! Har fotat en massa höstbilder dessa dagar och även en del vattenbilder som jag ska visa. Ni kanske vill veta hur jag gjorde? Bilder kommer! 

Nu ska jag hoppa in i duschen lite snabbt och sen kommer Anton, vi hörs senare. Det var länge sen jag skrev det.






Kommentarer


Postat av: Linn Kleppa

Veldig fint design! :)



Sv. Takker for kommentar på bloggen min. ;)


2010-10-17 @ 22:19:11
URL: http://www.linnkleppa.com

Postat av: Anonym

Skit snygg!


2010-10-20 @ 19:51:52
URL: http://ohnam.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life