Sommarlovet än så länge


Mitt sommarlov än så länge har varit helt awesome. Tillbringat nästan all tid tillsammans med Anton och det blir första natten på en vecka jag sover ensam och det känns väldigt konstigt. Jag har gjort hur mycket som helst och samtidigt som att det känns som att dagarna går i snigelfart så har det ju faktiskt redan gått en hel månad på lovet. Jag har hunnit med hur mycket som helst och gjort en massa saker jag aldrig gjort förut, tusen av dom med Anton.

Nu tänkte jag faktiskt sova. Ska vara klar runt 12 imorgon eftersom vi åker till farmor och firar henne eftersom hon fyllt. Vet dock inte hur länge vi stannar men det blir förmodligen några timmar, efter det kanske jag träffar Anton och på lördag blir det en sväng ut någonstans med Emma, fika och kameror vilket ska bli helnice!

 






Kommentarer


Postat av: Masai

1. Vilket härligt upplägg på menyn

2. Jag älskar kvalitén på dina bilder

3.Visste är det härligt med sommarlov!


2010-07-09 @ 10:41:46
URL: http://masai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life