Photoshoot







Canon EOS 1000D + Canon EF 55-200 f/4.5-5.6 II USM
Foto & Redigering: Jag | Modell: Veronica

Här är några av bilderna jag tog på Veronica förut. Hon knäppe även ett par på mig som blev ganska bra för en gångs skull. Jag testade även att fota i både JPEG- och RAW-format. För ett tag sen laddade jag ner Camera RAW så att RAW-filerna går att öppna i Photoshop och så att man sedan kan redigera dem och öppna dem i Photoshop. Tänkte tipsa om det i ett annat inlägg lite mer detaljerat. Jag tycker i alla fall att man ser skillnaden. Anyway, bilderna på mig + resten av de på Veronica kommer när dom kommer :)




Kommentarer


Postat av: Anonym

att foto raw, är som att öppna en ny värld i kameran! det är fantastiskt bättre resultat :D


2010-07-28 @ 10:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life