Escape the fate


Sitter hos Anton och har precis kommit hit. Vi gjorde itne alls mycket hos mig, låg och myste i min hängmatta tills vi hamnade i gräset x antal gånger på grund av att Anton inte vet hur man ligger still. Nu duschar han i alla fall och sen ska vi baka :)

Förresten har jag faktiskt fått lite färg, och faktiskt brun och inte röd. Jag ärbrun för att vara jag, sen när jag jämför mig med min syster, mamma, Anton eller ja, vem som helst i stort sätt, så är jag lika blek like always.


 Gammal och söt bild :)






Kommentarer


Postat av: EmbLeM

Sv: Tack :) Ja hon är jättegulig ^^


2010-07-12 @ 17:18:11
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life