The last day


Sista dagen på sommarlovet börjar rulla mot sitt slut. Jag har precis sagt hejdå till Anton som jag tillbringat dagen med och det finns ju inget bättre sätt att avsulta sommarlovet på. Vi har mest snackat och kollat på tv, like always. Men jag har varit helt off idag. I alla fall, sommarlovet är slut. Det är tråkigt men jag har haft världens bästa sommarlov och jag ångrar ingenting. Så, nu är det dags för skola igen och jag börjar bli lite taggad faktiskt. Det känns bra. Jag hatar att ha den där "jag-hatar-skolan-och-vill-inte-alls-dit"-känslan och den har jag inte alls just nu.

Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, ska försöka hitta något att ha på mig imorgon och duscha och lite så. Sen hoppas jag att jag är lika trött som nu sen när jag ska sova så jag somnar :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life