Ny design och annat snack


Ja, det kanske syns att jag gjort om den helt och hållet? Det har tagit hela dagen och det har krånglat massor. Men jag blev väldigt nöjd faktiskt :) Den blev mer färgglad med bilderna i headern, den såg så tråkig ut förut. Så, här är resultatet.

Gårkvällen blev helt okej, eller väldigt bra kan jag till och med säga med tanke på att det faktiskt var min familj jag umgicks med. Vi åt och åt hos Linda och Roger och tills vi blev irriterade på alla flugor och getingar (som seriöst var överallt, jag skojar inte) så gick vi in och sjöng Lips och jag ägde alla, haha! :)

Vi var hemma redan vid 12 idag, och ja jag har suttit här. Min näsa rinner, halsen skriker efter halstabletter och jag känner mig svag och sliten som tusan. Nu ska jag nog redigera alla bilder från sjön med Kajsa och från gårkvällen, vi hörs senare. Gillar ni designen? :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life