MPNY10


Hello! Har varit hemma ett tag men försökt att fixa en massa på datorn, men inget funkade så jag gav upp.
Träffade Simon på bussen imorse, det var trevligt :) Har inte träffat honom på.. Äsch, väldigt länge i alla fall. Skolan idag har varit väldigt slapp, vi har typ snackat massa och skrivit brev till oss själva. vi slutade redan halv ett så eftersom jag är en så bra vän så gick jag med Emma till bussen i världens spöregn och väntade med henne. Sen kom mamma och hämtade mig och vi drog ner till stan där jag köpte en kalender och kollade på väska, men den jag skulle köpa var typ trasig. Dragkedjan gick inte att dra i så jag tyckte inte det var värt det. Men jag köpte en halsduk på Cubus för 99:- istället.

Sen bar det av till tandläkaren och efter det hämtade vi pappa och åkte och handlade och sen äntligen hem. Vi kollade även på en datorväska på Elgiganten, jag hittade en jag ville ha för 400:-, men papa verkade inte så övertygad. Menmen. Pappa var i alla fall lite gullig och har köpt pennor och en massa sånt :) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life