Lite allmänt




Mamma och pappa kom hem med McDonald's förut, det var mättande ska jag säga er.
Anton kom förbi en timme förut också och annars under kvällen så har jag suttit och snackat med mamma och typ kollat på tv. Just nu är det Time Out och jag tänkte säga godnatt och fortsätta kolla på det.

Imorgon blir det till stendörren med klassen och vi ska göra en massa samarbetsövningar har jag hört. Enda dagen på den här veckan då jag tar kvart i åtta bussen, känns ganska bra att vi börjat liiite senare den här veckan. Men vädret imorgon ska förmodligen vara kasst, en massa regn. Och jag vet inte vad jag ska ha på mig alls och jag är så trött på kläder så ärligt talat struntar jag i det just nu.

Jag vill ha ny bloggdesign, eller mer upptadera den jag har nu. Och jag måste försöka ta lite utfyllnadsbilder så att mina textinlägg blir lite roligare. Men, som sagt, tv:n och sen sängen. Så, godnatt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life