Latdag på maxnivå!


Alltså den här sommaren har varit alldels för mycket degande framför tv:n. I och för sig är det riktigt mysigt med rätt sällskap men man blir väldigt trött av det och det kan bli lite väl bekvämt, haha! Har nyss sagt hejdå till Anton och ja vi har bara kollat på tv hela dagen. Nu har jag blivit väldigt bloggsugen på sista tiden så nu får jag väl bara komma på något vettigt att blogga om.

Mamma är iväg och köper lite godis till mig, och sen ska jag äta och hoppa i något annat än mina pyjamasshorts och urtvättade linne och sen träffa Anton igen. Förresten är det ju karneval nu, det brukar vara helt awesome så det förväntar jag mig att det blir i år också med världens bästa vänner! Tummen upp på det :)






Kommentarer


Postat av: Anonym

(y)


2010-08-04 @ 21:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life