I break the rules so I don't care


Nu har jag gjort mig klar och även kollat lite på Scrubs. Har inte så mycket att göra alls nu så jag hoppas att tiden går snabbt så jag kan gå till bussen sen. Jag mår faktiskt inge bra idag, har en obehaglig känsla i magen eller något. Känns i alla fall inge bra.

Förresten får jag två nya datorer i veckan. Yes, den laptopen jag sitter vid nu och haft i.. Vad blir det? Två år? De är bara en hyrdator och ska lämnas in i veckan. Så pappa har fixat så att jag får en stationär dator. Och ja den andra är ju den vi får från skolan på tisdag. Dessutom kommer nog min mobil i veckan, eller nästa. Happyface :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life