Grattis Emma!


Idag får Emma äran att fylla min rubrik, hon fyller 16 idag så massa grattis till henne! :D

Jag vaknade för en halvtimme sen kanske,
hatar det. Jag som tyckte det kändes bra att vakna runt 10 igår vaknar halv ett idag. Hela dagen är ju typ borta. Men ja, mamma sover eftersom hon jobbat inatt, pappa jobbar och Veronica sover hos Felicia så det fanns ingen som kunde väcka mig...
Borde väl egentligen ta och äta något men mina tänder gör ont så jag struntar i det. Det här med nattandställning förstör aptiten. I alla fall, jag tänkte göra mig lite iordning nu, så vi hörs sen!




Kommentarer


Postat av: Emma

Massa tack :D


2010-08-17 @ 14:06:15
URL: http://emmmagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life