Gondatt... igen


Det blir ett litet snabbis inlägg nu för jag känner för det. Jag och Veronica fixade fruktsallad förut, hon åt upp alla plommon och jag all ananas sen lät vi resten va haha. Nu svider det och känns konstigt på min tunga, eller i hela munnen i stort sätt.

Imorgon börjar jag 9, och det är även det tidigaste jag börjar den här veckan. Det gillas. Efter skolan blir det tandläkaren och sen springer mamma och jag ner på stan en sväng eftersom jag behöver kalender plus att jag ska låna pengar till en väska som jag (eller Veronica egentligen) hittade på H&M. Men, vi hörs imorgon efter det :)




Kommentarer


Postat av: Mattias

SV: tack så mkt:)


2010-08-29 @ 22:04:30
URL: http://juicysoda.blogg.se/

Postat av: Naima

Heejsan :D Allt bra med dig ? , haft en bra dag ?



Kram //Naima www.naaimas.blogg.se




2010-08-31 @ 20:02:47
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life