Gomenasai


Gårkvällen blev kaos, jag hade inget att göra och jag blev otroligt irriterad på precis allt och alla i detta hus.
I alla fall så började vi halv tio idag, så jag och Emma tog halv niobussen och satt och glodde tills vi började. Väl i skolan så satt vi och gick igenom skolpolicyn och så fick vi schema för nästa vecka, som förövrigt är toppen, och försäkringspapper om datorerna som kommer nästa vecka och lite sådär.

Vi slutade vid 11 och efter att jag, Emma och Jennie hade ätit så gick jag ner till bt och tog en buss hem. Eftersom mamma skulle möta upp pappa på Willys eftersom de skulle storhandla så tyckte hon att jag skulle följa med så då tog vi en buss in till stan och kom nyss hem. Och jag är död. Jag ska aldrig mer gå runt i en affär, min rygg är döööööd.

Nu ska jag i alla fall duscha, och sen typ äta och efter det ska jag träffa Anton. Vi hörs kanske senare :)






Kommentarer


Postat av: Maria - fashionstars ☆

söt bild :)


2010-08-27 @ 15:45:51
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life