Godmorgon höst?


Det är svinkallt om morgonen, antar att det börjar bli höst. Det värsta med höst och vinter är att det blir så jävla kallt, jag hatar det.
I alla fall, jag hinner med ett litet snabbinlägg innan jag går till bussen. Morgonen har gått snabbt idag, och nu är jag ensam hemma eftersom mamma skjutsade iväg papap till jobbet och Veroniac gick till bussen för en halvtimme sen, lite ensamt faktiskt.
Vi hörs sen när jag kommer hem och så länge får ni facelook och dresscodebild :)


               Vitt basline Gina Tricot / Vit tishirt Cubus / Jeans Gina Tricot / Halsband & Armband från Anton




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life