Gårkvällen


Gårkvällen bestod av tacoätande för min och Emmas del, lipssjungande och så hade vi även ett helt zoo av spindlar, fjärilar och harkrankar som vi försökte ha ihjäl. Vi alla tre sprang mest runt och skrek så fort något rörde på sig, haha!

Dom åkte hem vid halv två kanske och sen dess har jag duscat och lyckats välta ner hela mitt bord bakom dörren där jag har smink + hårprodukter samt en stor glasskål med massa skit i, den gick i tusen bitar. Vet ni vad jag gjorde? Jag försökte bara dammsuga pch helt plötsligt välte allt....

Jag har även kollat på Barnhemmet, den var bra och spännanade. Snart kommer Anton, vi får se när vi hörs :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life