Gårkvällen


Som sagt drog jag till Jennie vid sex ungefär, och kvällen var kul så länge vi var inne hos Jennie. När vi sen gick ut blev det väldigt tråkigt. I alla fall så spelade vi Med andra ord, och trots att jag var hysterisk och pratade i 180 så vann jag och mitt lag båda gångerna vi körde! Sen var jag grym på twister också, haha.

Runt 11 åkte alla hem typ och jag hamnade i min säng. Vaknade runt 7 imorse av att jag var grymt törstig. Då hade jag även drömt att jag ville ha massa vatten av alla. Bra att mitt undermedvetna pratar klarspråk med mig. Sen lyckades jag i alla fall somna om och vaknade 11.

Ikväll kanske det blir Typ en festival, men jag får se eftersom jag faktiskt inte har någon lust. Men jag vet ändå inte om jag vill sitta ensam hemma hela kvällen liksom? Nu ska jag redigera lite bilder på mig och Veronica som tog igår. Bättre bloggning kommer nog.




Kommentarer


Postat av: Mårten Licke

mitt lag kom sist båda gångerna :/


2010-08-22 @ 12:09:08

Postat av: aalexandra

Haha Mårten jag vet! Undra om det berodde på dig.... haha ;)


2010-08-22 @ 12:15:46
URL: http://alexphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life