Det kallas kärlek



Utrustning: Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.4, slutartid 1/1000 och ISO 100

Det är så himla svårt att få bilder på Anton nu för tiden, han är oseriös och hat fått för sig att han inte blir bra på bild längre. Trots att han är så fotogenisk. Haha. I alla fall så har vi varit tillsammans i 8 månader idag. Egentligen känns det så konstigt att räkna så eftersom vi var tillsammans i 10 innan och hade någon typ av paus i 5 fast vi fortfarande träffades. Fast egentligen spelar det ingen roll hur lång tid vi har tillbringat tillsammans, så länge jag får spendera mer med honom. Han är det finaste jag vet och trots allting som händer mellan oss får man mig att tro på ett lyckligt slut.




Kommentarer


Postat av: emmawaernholm

sv: du hamnat självklart på min bloglovin!


2012-05-14 @ 20:25:23
URL: http://emmawaernholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life