Pizza och lägessnack





Bjuder på två pizzabilder bara för att jag är så himla sugen. Och för att jag inte visat er dem. I alla fall, veckans andra, och värsta dag, idag. Vi har studieveckor i skolan vilket innebär att vi jobbar ikapp och sådär, men jag är klar med i princip allting så försöker mest få pli på illustrator så jag kan kamma hem ett högre betyg på den sista uppgiften i Mediekommunikationen.

Jag hade en jättemysig gårkväll med Isabell och Frida. Vi åt jordgubbar på vallarna, tog en promenad genom staden och knallade sedan hem till Frida där vi räknade pengar och åt rabarberpaj. Älskar spontana vardags-utflykter. Det piffar upp livet så mycket.

Nu ska jag duscha och sedan kommer Anton hit, vi ska plugga till nationella imorgon. Det är matte som gäller för oss båda från 12.15 till kvart i fyra imorgon. Jag är så. Himla. Körd. Men ja, orkar inte så whatever!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life